Budějovický Budvar rozjel velkou kampaň. V ní říká "jasné NE" prodeji vlastního jména. Pivovar se prezentuje jako odvážný bojovník. Kampaň přichází v době, kdy ministr zemědělství Petr Bendl se snaží uskutečnit dlouhodobý plán své strany a získat pro ni a její kmotry provizi z prodeje Budvaru.
Vedení Budvaru v kampani například veřejně prezentuje, že nepřipustí, aby se Budweiser Bier vařil na základě licence jinde než v Budějovicích. A také říká „ne“ prodeji vlastního jména – myšleno prodeji ochranných známek Budweiser Bier. Část kampaně tak určitým způsobem zapadá do nynější vyhrocené situace mezi Budvarem a ODS, která prostřednictvím Bendla poslala v únoru do podniku hloubkovou kontrolu. Ředitel pivovaru Jiří Boček kritizoval výroky ministra na adresu pivovaru i výběr kontrolorů, kteří Budvar prověřují. Ministr Bendl už měl připravený plán na Bočkovo odvolání, ale kvůli posílení vlastní pozice se rozhodl pro divadlo, tedy vyslání ministerské kontroly do Budvaru, která má za úkol najít jakoukoli chybu.
Pivovar mimo jiné odmítá přesunutí výroby z Českých Budějovic. Tedy licenční výrobu v zahraničí. Tu však vylučuje udělení chráněného zeměpisného označení Českobudějovické pivo, které Česko a Budvar vyjednaly při našem vstupu do Evropské unie.
budvar je asi ryzí poslední česká potravina//// na všech ostatní vydělávají cizí firmy nebo vlastní výrobu
OdpovědětVymazatPříklad Budvaru je pěkný,takhle se mělo postupovat i v jiných odvětvích hospodářství a nemuseli jsme dovážet vepřové,cukr(!!)zeleninu,ovoce,hadry z Číny a ksindl z celého světa a naši podnikatelé padají na tlamy.Ale to by nesměli ti naši prezenti dostat kus pomyjí od Germána a všecko co za něco stálo zlikvidovat.Ale ti jsou v pohodě,švýcarská vemínka jsou plná dolarů a vy ostatní se třeba poserte.Nemáte?My jo.Třičtvrtiny české výroby je v zahraničních rukách.Komu to tady vlastně patří??
OdpovědětVymazat