"Skuteční zemědělci

"Zemědělství je člověkem řízený vztah mezi rostlinou a zvířetem."

čtvrtek 17. března 2011

"ODS mě nechala zavřít," říká Petr Mach, bývalý majitel Sparty Praha,.

Petr Mach, bývalý majitel fotbalové klubu Sparta Praha, je rozhodnut bojovat s Občanskou demokratickou stranou. Ta podle něj může za to, že skončil ve vězení. ODS mu prý navíc dluží peníze, které ji Mach půjčil. "ODS mi nikdy nic nevrátila," řekl v rozhovoru pro časopis Týden.


Podle bývalého podnikatele teď nastal čas vyrovnání účtů. Mach byl v roce 1998 kvůli nezaplacenému clu (BMW), odsouzen byl na pět let. "Potřebovali mě dostat, tak si vymysleli tohle. Jenomže to auto mi ve skutečnosti vůbec nepatřilo!" říká Mach o tehdejších vůdcích ODS. "Jednalo se o politický proces, nešlo samozřejmě jen o mne, nýbrž o rozsáhlé financování ODS."


Exšéf Sparty (v roce 1992 ji získal za pět milionů korun) v 90. letech půjčoval ODS peníze. "Pro ODS bylo výhodnější mě nechat zavřít než ty peníze vracet." V minulosti se Mach prý bál o život, teď chce mluvit. "Ve vězení se mi nemohlo nic stát." Také dodal, že koupi Sparty hodnotí s odstupem jako chybu. "Kvůli tomu jsem se stal mediálně známým a využívaným zdrojem pro politiky. Sparta je důležité médium, které ovlivňuje myšlení lidí."


Mluvčí ODS Tomáš Bartovský popřel, že ODS Machovi něco dlužila. "Hlavní kancelář ODS žádný závazek vůči Petru Machovi neeviduje," řekl.

Žádné komentáře:

Okomentovat