"Skuteční zemědělci

"Zemědělství je člověkem řízený vztah mezi rostlinou a zvířetem."

pondělí 1. října 2012

Prohlášení Pavla Vondrouše o důvodu střelby na Klause.


To co jsem provedl,jsem neudělal na nějakou objednávku ani pro vlastní zviditelnění.
Chtěl jsem pouze poukázat na zhoršující se kvalitu života obyčejných lidí a velký problém s mafianskými praktikami v české republice, ktere decimují národ.
Nechtěl jsem házet s nejakými vajíčky, nebod vuči tomu jsou politici hluší a slepí.
Použil jsem maketu z braně,né proto,že bych chtěl někoho zabít či zranit,ale proto že tento čin bude mit větší váhu než rajčata a vajíčka. Chtěl jsem aby se politici zamysleli nad svím chováním vůči lidu, ale vidím,že se spíše zamyslejí nad lepší ochranou. Jsem ochotný poskytnout vysvětlení všem mediim ...mimo TV NOVA, nebod si myslím, že překrucuji zpravy a špiní lidi, aniž by si ověřili všechna fakta!!!!

Děkuji Všem za podporu a nebojte se bojovat proti křivdám.
Pavel Vondrouš

Žádné komentáře:

Okomentovat